




Vor dem Kauf: Produktberatung, Zahlungsoptionen & technische Fragen,
Unser Carplounge Experten Team unterstützt bei der Auswahl und Konfiguration unserer Produkte die perfekt auf deine Bedürfnisse individuell angepasst werden.
Produktsupport: technische Fragen, Hilfe oder einfach nur tipps und tricks aus der Praxis -unser Team unterstützt dich jetzt auch per Live-Chat!
Aftersales: Fragen zu einer aktuellen Bestellung? Unser Aftersales Team hilft dir bei Fragen zur Rechnung, Zahlung, Lieferzeit & Versand deiner Bestellung.
Serviceabteilung: Nicht nur während der Garantiezeit von bis zu 36-Monaten sind wir für unsere Kunden da. Egal ob Upgrades, Reparatur, Abholung, oder Fragen zum Bearbeitungsstand -unsere Servicetechniker kümmern sich drum und halten dich und deine Carplounge Produkte Up-toDate.
Mit einer Quote von über 95% lösen unsere Experten fast alle Probleme direkt telefonisch. Sollte doch einmal etwas defekt sein, haben wir unseren kostenlosen Pick-up Service, und das EU weit! Wir organisieren den Versand, eine schnelle und unkompliziere Abwicklung, sowie den kostenlosen Rückversand innerhalb der Garantiezeit!
Sonstiges: Industrie-, Kooperations-, Job- & Teamanfragen leiten wir für eine schnelle & fachkundige Antwort an die entsprechenden Mitarbeiter weiter.
Die Vorauswahl der Abteilung im Rückruf-Formular hilft uns, deine Anfrage direkt an die richtige Abteilung weiterzuleiten.
Mit unserem internationalen Sales & Support Team setzen wir Maßstäbe: Unsere Profis sind jetzt auch im Life Chat und per Video-Telefonie noch schneller für dich erreichbat!
Erstklassige Beratung - bei Carplounge selbstverständlich!
Callback Service!
ABTEILUNGS-VORAUSWAHL
Die Vorauswahl der Abteilung im Rückruf-Formular hilft uns, deine Anfrage direkt an die richtige Abteilung weiterzuleiten.
// SALES
| Produktberatung, Zahlungsoptionen & technische Fragen
// AFTERSALES
| Fragen zu einer akt. Bestellung, Lieferzeit & Versand
// SERVICE
| Upgrades, Reparatur, Abholung, Bearbeitungsstand
// OFFICE
| Sonstige, Industrie-, Kooperations- und Job- & Team
Telephone hotline
Monday to Friday from 9:00 to 16:30 +49 (0)2154 88 482-00
Contact form
Our service department will process your request and get back to you as soon as possible!
Product advice
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First-class advice - a matter of course at Carplounge!
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We are setting new standards with our international Sales & Support Team:
Our professionals are available by phone from Monday to Friday from 9:00 to 16:30 (except public holidays).
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Aftersales: Questions regarding a current order, payments, delivery times & shipping of your order ? Our aftersales team will help you with any questions
Service department:
Not only during the warranty period of up to 36 months are we there for our customers. Whether it's upgrades, repairs, pick-ups or questions about processing status - our service technicians will take care of it and keep you and your Carplounge products up to date.
With a rate of over 95%, our experts are able to solve most problems directly over the phone. Should something be defective, we have our free EU-wide pick-up service! We organise the shipping, a quick and uncomplicated handling, as well as the return shipment free of charge within the warranty period!
Additional: Industry, cooperation, job & team enquiries will be forwarded to the appropriate department for a quick & expert response.
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DEPARTMENT PRESELECTION
The pre-selection of the department in the callback form helps us to forward your enquiry directly to the right department.
// SALES
| Product advice, payment options & technical questions
// AFTERSALES
| Questions about a current order, delivery time & shipment
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| Upgrades, repair, collection, processing status
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| Other, Industry, Cooperation, Job & Team
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The Only Official Carp Lounge RT4 UK Owners Group

Offizielle Carplounge RT4 Benutzergruppe

Carplounge RT4 Nederlandse Gebruikersgroep

Groupe officiel Carplounge des utilisateurs francophones du RT4

Our Sales & Service Managers Daniel and Philipp explain the difference, tips & tricks and point... [more]
"It's not just in cold water that finding the fish is the key to being effective. 50 metres might... [more]
Henk Suylen Proline - Baitspirals “With the baitspirals carplounge offers its customers an... [more]
''After extensive discussions with other baitboat owners it was clear to me quickly that it must... [more]
”This is the latest addition to our Monster carp team. The Carp Lounge RT4 boat! Globally... [more]
Longrange specialist Frank picked up his RT4 Baitboat at the BigOne Carp show and tells us in an... [more]
'' It was amazing how quick it was to master the controls but getting used to the speed of this... [more]
‘’ It’s a new lake, you can learn a lot by driving around with the baitboat by using the... [more]
The same evening we got a enthusiastic call from Samir: ‘’I already got some nice carps and I’m... [more]
'' The heads of Fox int. and Korda Developments: // in action with their RT4 Raymarine Autopilot... [more]